2017/09/22

Kingsman: The Golden Circle (皇家特工:金圈子)

Kingsman: The Golden Circle (皇家特工:金圈子)

對上一集 Kingsman 係 2014 年年尾上映,約三年後嚟到第二集,可以話係強差我意,相對上一集嚟講實在係差咗好多,甚至獨立嚟睇,都唔係好好。

唔少人包括我自己,都會對同一導演同編劇有所期望,但所謂期望都幾冇根據,好可能係因為一齣戲爆紅,或惡評,就好似定咗一個導演嘅功力同風格。咁今次 The Golden Circle 就更加編劇導演都係上集嘅人,但個作品就差好遠。

故事都係有壞人出現 Kingsman 要對付,但今次都好大鑊係啲 Kingsman 特工死得七七八八。如果講乜嘢所謂突破嘅話,就係呢個故仔好捨得死好多嘅人,正如上集都可以死咗個重要角色。但睇個海報都知個重要角色又會出返嚟。

同埋另外加咗外地特工組織嘅合作,都係令到個效果差咗嘅,但係又其實,啲角色嘅死、同埋變咗英美合作,都係改編自同名小說,個故仔係小說度嚟,咁樣係咪又可以話唔關編導事呢?

-------------以下有劇情透露-------------

第一集當年一出時係令人驚喜,因為就算連 007 都要轉型,都及唔上 Kingsman 嘅皇家特工咁新鮮,嗰種保留紳士外形同禮儀得嚟又非常先進潮流嘅混合體,最緊要係加入咗年輕人做主要角色,英國係一路演進嘅地方,並唔老土。

電影表達方面喺當年就更加係出眾,裏面嘅打鬥場面,咁華麗,豐富同埋現實同特技配合得咁緊要,我相信當年都係因為呢樣嘢畀多咗好多分。不過當然喺劇情方面都好完整。但今集,一樣嘅特技,甚至覺得啲設計係差咗,而裏面嘅先進發明同潮流,同三年前係一樣,冇晒驚喜,仲要係個故仔劇情散亂,睇完就好失望。

小說改編嘅電影,唔知有幾多內容有權去改,但我就咁用睇故仔睇戲嘅心去睇,就覺得個故仔啲橋認真麻麻,好似 Tequila 個角色,作為佢之後會再出場好似好有嘢嘅角色,但呢集介紹嘅佢,係冇乜特別。Harry 點樣記得返啲嘢,又係好兒戲。去到最後套 Poppy 料嗰幕就最差,咁就得咗,完全冇設計過咁款。

另一樣嘢,我都明白好多人好憎美國現任總統,但呢齣戲嗰種明顯地話佢亂嚟同好 cheap 嘅手法,就更加核突同低裝,已經唔覺得好笑。

我認為今集電影講好多散同碎嘅嘢,但每樣都講得好簡單,好亂嚟。又要加個最後打鬥,我諗刪走嗰個角色,而花多啲心去搞好點樣用智慧去對付 Poppy 會好得多。依家變到係咁華麗打打打,而其實都已經唔係點華麗同睇到好悶好重覆。

比上一集,失色好多,就算獨立咁睇,都係麻麻地。

dieman

沒有留言:

發佈留言